Der er ingen fortrydelsesret på køb af digitale læremidler. Skolen binder for minimum et år. Hvis skolen ønsker at opsige abonnementet, skal dette ske på skrift til kundeservice minimum 30 dage før abonnementsperioden udløber.
Kontakt kundeservice og vælg emnet opsigelse.
Tjek altid de leverede varer, når du modtager dem.
Tag et foto til dokumentation og send det til kundeservice sammen med ordre- eller fakturanumret. Vi behandler sagen og erstatter med et nyt eksemplar, hvis vi accepterer.
Kontakt kundeservice og vælg emnet reklamation.
I forbindelse med levering hen over sommerferien, forlænger vi den rettidige returfrist.
Har du fået leveret bøger i ugerne 26-32, accepterer vi anmodninger om retur til og med 29. august.
For at kunne returnere, skal du kontakte kundeservice og have tilsendt en returseddel, som skal lægges øverst i hver af de pakker, der sendes retur. Mangler retursedlen, vil vores lager nægte at modtage bøgerne, og de vil blive sendt tilbage til jer.
Du skal selv sørge for og afholde omkostningerne i forbindelse med returnering.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet returnering.