Gå til hovedindhold

Bestil dine bøger senest d. 25. juni for at få levering i uge 27. Læs mere i vores FAQ

Alinea

  • Køb læremidler
    • Fokus på
      • Digitale læremidler
      • Fri- og letlæsning
      • Matematikvanskeligheder
      • Ordblindhed
      • Kompetenceudvikling
      • 10. klasse
    • De store fag
      • Dansk
      • Matematik
    • Fremmedsprog
      • Engelsk
      • Tysk
      • Fransk
      • Spansk
    • Naturfag
      • Natur/teknologi
      • Geografi
      • Biologi
      • Fysik/kemi
      • Teknologiforståelse
    • Kulturfag
      • Kristendomskundskab
      • Historie
      • Samfundsfag
    • Praktiske Fag
      • Musik
      • Idræt
      • Billedkunst
      • Håndværk og design
      • Madkundskab
    • Prøv vores grundsystemer

      Gratis adgang til en digital gennemsynspakke

  • Inspiration
  • Mød os
    • Forlaget
      • Om forlaget
      • Medarbejdere
    • Mød os
      • Brugerpanel
      • Forfattere og illustratorer
      • Magasiner
    • Book os
      • Find din konsulent
      • Book os
    • Kontakt
      • Kontakt kundeservice
      • FAQ
  • Få hjælp
  • Se dine adgange
Header right menu
  • Search
Se kurv
User
  • Log ind
Der er ingen resultater

Resultater på bøger ()

Resultater på andre sider ()

Se alle resultater
  • Hjem
  • /
  • Support
  • /
  • FAQ
  • /
  • Returnering og reklamation

Returnering og reklamation

Support Center

Der er ingen fortrydelsesret på abonnementer

Der er ingen fortrydelsesret på køb af digitale læremidler. Skolen binder for minimum et år. Hvis skolen ønsker at opsige abonnementet, skal dette ske på skrift til kundeservice minimum 30 dage før abonnementsperioden udløber.

Kontakt kundeservice og vælg emnet opsigelse.

Hvis en eller flere bøger er beskadigede eller defekte ved modtagelse

Tjek altid de leverede varer, når du modtager dem.

Tag et foto til dokumentation og send det til kundeservice sammen med ordre- eller fakturanumret. Vi behandler sagen og erstatter med et nyt eksemplar, hvis vi accepterer.

Kontakt kundeservice og vælg emnet reklamation. 

Sådan gør du, hvis du ønsker at returnere

I forbindelse med levering hen over sommerferien, forlænger vi den rettidige returfrist. 

Har du fået leveret bøger i ugerne 26-32, accepterer vi anmodninger om retur til og med 29. august.  

For at kunne returnere, skal du kontakte kundeservice og have tilsendt en returseddel, som skal lægges øverst i hver af de pakker, der sendes retur. Mangler retursedlen, vil vores lager nægte at modtage bøgerne, og de vil blive sendt tilbage til jer.

Du skal selv sørge for og afholde omkostningerne i forbindelse med returnering.

Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet returnering.

Alinea er en del af Egmont, Danmarks største mediekoncern, der har bragt historier til live i mere end 100 år. Egmont er en dansk fond, som hvert år uddeler 100 millioner kroner til børn og unge, der har det svært. 
Vi hører også under et af Danmarks største og førende læringshuse, Lindhardt og Ringhof Uddannelse, sammen med Akademisk Forlag, Praxis, GoTutor, Ordblindetræning og Forstå.

ALINEA

Vognmagergade 11

1120 København K

 

Tlf. 70 24 00 00 (reception)

 

CVR 76351910

Kundeservice

Alle skoledage 10-15

Tlf. 70 25 46 66

Mød os
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin
Teknisk Support

Alle skoledage 8-16

Tlf. 70 23 46 66

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK

HANDELSBETINGELSER

 
 
 
 
 
 
Mit Alinea
  • Login