Hvis du har modtaget en pakke fra PostNord, som er beskadiget, beder vi dig tage et foto af pakken og sende en besked til kundeservice, hvor du vedhæfter fotodokumentation.
Hvis din pakke rummer en eller flere beskadigede varer, beder vi dig også om at tage et foto af disse. Kundeservice opretter en erstatningssag og sørger for, at du får tilsendt erstatningseksemplarer af de ødelagte bøger.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet reklamation.
Når du åbner din pakke, ligger der en følgeseddel i pakken.
På følgesedlen kan du se, hvor mange bøger, der er leveret i ordren. Hvis en bog er i restordre, vil tallet under 'leveret' være lavere end tallet for det 'bestilt'. De resterende bøger bliver sendt, når de er på lager igen.
Der kan være flere årsager til, at der mangler en eller flere bøger:
Hvis tallet for 'leveret' og 'bestilt' er ens, og du har modtaget alle kasser i bestillingen, beder vi dig kontakte kundeservice. ´
Hvis du stadig har spørgsmål, så kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.