Gå til hovedindhold

Bestil dine bøger senest d. 25. juni for at få levering i uge 27. Læs mere i vores FAQ

Alinea

  • Køb læremidler
    • Fokus på
      • Digitale læremidler
      • Fri- og letlæsning
      • Matematikvanskeligheder
      • Ordblindhed
      • Kompetenceudvikling
      • 10. klasse
    • De store fag
      • Dansk
      • Matematik
    • Fremmedsprog
      • Engelsk
      • Tysk
      • Fransk
      • Spansk
    • Naturfag
      • Natur/teknologi
      • Geografi
      • Biologi
      • Fysik/kemi
      • Teknologiforståelse
    • Kulturfag
      • Kristendomskundskab
      • Historie
      • Samfundsfag
    • Praktiske Fag
      • Musik
      • Idræt
      • Billedkunst
      • Håndværk og design
      • Madkundskab
    • Prøv vores grundsystemer

      Gratis adgang til en digital gennemsynspakke

  • Inspiration
  • Mød os
    • Forlaget
      • Om forlaget
      • Medarbejdere
    • Mød os
      • Brugerpanel
      • Forfattere og illustratorer
      • Magasiner
    • Book os
      • Find din konsulent
      • Book os
    • Kontakt
      • Kontakt kundeservice
      • FAQ
  • Få hjælp
  • Se dine adgange
Header right menu
  • Search
Se kurv
User
  • Log ind
Der er ingen resultater

Resultater på bøger ()

Resultater på andre sider ()

Se alle resultater
  • Hjem
  • /
  • Support
  • /
  • FAQ
  • /
  • Reklamation

Reklamation

Support Center

Sådan opretter du en reklamation

Hvis du har modtaget en pakke fra PostNord, som er beskadiget, beder vi dig tage et foto af pakken og sende en besked til kundeservice, hvor du vedhæfter fotodokumentation.

Hvis din pakke rummer en eller flere beskadigede varer, beder vi dig også om at tage et foto af disse. Kundeservice opretter en erstatningssag og sørger for, at du får tilsendt erstatningseksemplarer af de ødelagte bøger.

Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet reklamation.

Hvis du ikke har modtaget alle de bøger, du har bestilt

Når du åbner din pakke, ligger der en følgeseddel i pakken.  

På følgesedlen kan du se, hvor mange bøger, der er leveret i ordren. Hvis en bog er i restordre, vil tallet under 'leveret' være lavere end tallet for det 'bestilt'. De resterende bøger bliver sendt, når de er på lager igen.

Der kan være flere årsager til, at der mangler en eller flere bøger: 

  1. Den bestilte bog er ikke udkommet endnu
  2. Den bestilte bog er i restordre, dvs. den kommer igen og bliver sendt til dig, når den igen er på lager
  3. Den bestilte bog er udgået, og vi bestræber os på at give besked om dette pr mail

Hvis tallet for 'leveret' og 'bestilt' er ens, og du har modtaget alle kasser i bestillingen, beder vi dig kontakte kundeservice.  ´

Hvis du stadig har spørgsmål, så kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering. 

Alinea er en del af Egmont, Danmarks største mediekoncern, der har bragt historier til live i mere end 100 år. Egmont er en dansk fond, som hvert år uddeler 100 millioner kroner til børn og unge, der har det svært. 
Vi hører også under et af Danmarks største og førende læringshuse, Lindhardt og Ringhof Uddannelse, sammen med Akademisk Forlag, Praxis, GoTutor, Ordblindetræning og Forstå.

ALINEA

Vognmagergade 11

1120 København K

 

Tlf. 70 24 00 00 (reception)

 

CVR 76351910

Kundeservice

Alle skoledage 10-15

Tlf. 70 25 46 66

Mød os
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • Linkedin
Teknisk Support

Alle skoledage 8-16

Tlf. 70 23 46 66

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK

HANDELSBETINGELSER

 
 
 
 
 
 
Mit Alinea
  • Login