Her kan du finde information om levering, returnering og reklamation i forbindelse med skolernes sommerferie 2025.
Der er 3-4 hverdages levering, og vi anbefaler, at du bestiller senest 25. juni 2025, hvis du ønsker at modtage bøger i uge 27. Vi kan ikke garantere en bestemt leveringsdag, og bøgerne kan blive leveret over flere dage. Du modtager en besked med track and trace pr pakke fra PostNord. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
Der er 3-4 hverdages levering, og vi anbefaler, at du bestiller senest 18. juni 2025, hvis du ønsker at modtage bøger i uge 26. Vi kan ikke garantere en bestemt leveringsdag, og bøgerne kan blive leveret over flere dage. Du modtager en besked med track and trace pr pakke fra PostNord. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
I forbindelse med levering hen over sommerferien, forlænger vi den rettidige returfrist.
Har du fået leveret bøger i ugerne 26-32, accepterer vi anmodninger om retur til og med 29. august.
For at kunne returnere, skal du kontakte kundeservice og have tilsendt en returseddel, som skal lægges i den eller de pakker, der sendes retur. Sker dette ikke, vil vores lager nægte at modtage bøgerne, og de vil blive sendt tilbage til jer. Du skal selv sørge for og afholde omkostningerne i forbindelse med returnering.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet returnering.
Inden du kontakter kundeservice, beder vi dig tjekke følgende:
Har du modtaget besked fra PostNord med track and trace?
PostNord sender en mail med track and trace til hver pakke, der afsendes. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
Har du ikke modtaget track and trace-information, kan du kontakte kundeservice og få at vide, hvor mange pakker, der er på vej.
Har du kigget på følgesedlen i kassen?
I hver kasse med bøger ligger der en følgeseddel.
På følgesedlen kan du se, hvor mange bøger, der er leveret i ordren. Hvis en bog er i restordre, vil tallet under 'leveret' være lavere end tallet for det 'bestilt'. De resterende bøger bliver sendt, når de er på lager igen.
Hvis tallet for 'leveret' og 'bestilt' er ens, og du har modtaget alle kasser i bestillingen, beder vi dig kontakte kundeservice.
Hvis du stadig har spørgsmål, så kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.
PostNord må ikke levere skoleordrer i en pakkeshop, og vi kan oprette en sag og bede om,at pakkerne leveres til skolen. Der kan i august måned gå længere tid, før sagen er behandlet og PostNord leverer bøgerne. Du kan derfor også vælge at hente pakken, hvis det er muligt.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.
Hvis der mod forventning ikke er nogen til at modtage de bestilte bøger i perioden 26. juni til 1. august, vil de blive forsøgt leveret igen i uge 32. Vores lager DBK har en aftale med PostNord om, at de sender pakkerne tilbage til lageret, hvis de ikke kan leveres. Her bliver pakkerne opbevaret og forsøgt leveret igen efter sommerferien. Det er ikke muligt at ændre på dette, ligesom det ikke er muligt at ændre på den oprindelige ordre.
Alle pakker sendes med PostNord. Du modtager derfor en mail med track and trace fra PostNord, når pakken sendes fra lageret. Hvis du er kommet til at slette mailen med din ordrebekræftelse, kan du til enhver tid henvende dig til Kundeservice og få tilsendt et nyt link eller dit pakkenummer.
Hvis du har bestilt mange bøger, kan du forvente at modtage en mail pr pakke. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
OBS! Hvis du har valgt levering i uge 32 eller 33, vil du modtage to mails pr pakke fra PostNord:
Du kan fra 10. juni – 11. juli 2025 vælge at få leveret din ordre i uge 32 eller 33. Du vælger leveringsuge, når du er klar til at tjekke ud på webshoppen. Vi kan ikke garantere en bestemt leveringsdag, og bøgerne kan blive leveret over flere dage.
Du modtager to beskeder fra PostNord:
Der sendes en besked pr pakke. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.