Her kan du finde information om levering, returnering og reklamation.
Inden du kontakter kundeservice, beder vi dig tjekke følgende:
Har du modtaget besked fra PostNord med track and trace?
PostNord sender en mail med track and trace til hver pakke, der afsendes. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
Har du ikke modtaget track and trace-information, kan du kontakte kundeservice og få at vide, hvor mange pakker, der er på vej.
Har du kigget på følgesedlen i kassen?
I hver kasse med bøger ligger der en følgeseddel.
På følgesedlen kan du se, hvor mange bøger, der er leveret i ordren. Hvis en bog er i restordre, vil tallet under 'leveret' være lavere end tallet for det 'bestilt'. De resterende bøger bliver sendt, når de er på lager igen.
Hvis tallet for 'leveret' og 'bestilt' er ens, og du har modtaget alle kasser i bestillingen, beder vi dig kontakte kundeservice.
Hvis du stadig har spørgsmål, så kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.
PostNord må ikke levere skoleordrer i en pakkeshop, og vi kan oprette en sag og bede om,at pakkerne leveres til skolen. Der kan i august måned gå længere tid, før sagen er behandlet og PostNord leverer bøgerne. Du kan derfor også vælge at hente pakken, hvis det er muligt.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.
Alle pakker sendes med PostNord. Du modtager derfor en mail med track and trace fra PostNord, når pakken sendes fra lageret. Hvis du er kommet til at slette mailen med din ordrebekræftelse, kan du til enhver tid henvende dig til Kundeservice og få tilsendt et nyt link eller dit pakkenummer.
Hvis du har bestilt mange bøger, kan du forvente at modtage en mail pr pakke. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
OBS! Hvis du har valgt levering i uge 32 eller 33, vil du modtage to mails pr pakke fra PostNord:
I forbindelse med levering hen over sommerferien, forlænger vi den rettidige returfrist.
Har du fået leveret bøger i ugerne 26-32, accepterer vi anmodninger om retur til og med 29. august.
For at kunne returnere, skal du kontakte kundeservice og have tilsendt en returseddel, som skal lægges i den eller de pakker, der sendes retur. Sker dette ikke, vil vores lager nægte at modtage bøgerne, og de vil blive sendt tilbage til jer. Du skal selv sørge for og afholde omkostningerne i forbindelse med returnering.
Kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet returnering.
Hvis der ikke er nogen på skolen, der kan modtage pakker fra 22. december til 1. januar, skal du bestille senest 12. december 2025 for at få pakkerne leveret senest 19. december 2025.
Hvis du skal have pakker leveret til en privatadresse, er seneste ordredato 17. december. Pakken vil blive leveret senest 23. december 2025.
Vi tager forbehold for udsolgte varer og forudbestillinger.