IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

www.alinea.dk/
Læs!

Læs!

Læs! og Læs til!
Læsetræning og læseteknik på mellemtrinnet – på tværs af fagene.
 
I Læs! og Læs til! træner eleverne forståelses- og husketeknikker, der gør dem bedre til at arbejde med og lære af de tekster, de læser i skolen. Materialet lægger op til, at udviklingen af elevernes læseforståelse er et fælles anliggende for klassens team – med dansklæreren som igangsætter.

Læs! henvender sig til 3. klasse, mens Læs til! er til både 4. og 5. klasse.

Læs! og Læs til! består af:
• Elevbog med introduktioner og opgaver
• Tekstbog med differentierede tekster til elevbogens opgaver
• Lærervejledning + cd med indlæste tekster

Om forfatterne
Hanne Fabrin og Lissie Munk-Jensen har tidligere sammen med Birthe Post udgivet læsetræningsmaterialer til mellemtrinnet og overbygningen, Læs med! og Læs på!

 

Læs mere >

< Læs mindre

Titler i serien (2)
Tilpas udvalg
Filtre
Nulstil valg

Denne bog er en flergangsbog til læsetræningen i 4.-5. klasse. I Læs til! træner eleverne læseteknikker, der gør dem bedre til at forstå, hvad de læser – både i dansk og ...

Flergangsbog
Denne bog er en flergangsbog til læsetræningen i 4.-5. klasse. I Læs til! træner eleverne læseteknikker, der gør dem bedre til at forstå, hvad de læser – både i dansk og i andre fag. Eleverne lærer bl.a. at bruge forskellige notatteknikker til at fin...
152 , 00 kr.
190 , 00 kr.
152 , 00 kr.
190 , 00 kr.
På lager
120 sider
Udg. dato:
07. jun. 2009

Denne bog er en flergangsbog til læsetræningen i 4.-5. klasse. Læs til! træner eleverne læseteknikker, der gør dem bedre til at forstå, hvad de læser – både i dansk og i ...

Flergangsbog
Denne bog er en flergangsbog til læsetræningen i 4.-5. klasse. Læs til! træner eleverne læseteknikker, der gør dem bedre til at forstå, hvad de læser – både i dansk og i andre fag. Eleverne lærer bl.a. at bruge forskellige notatteknikker til at finde...
170 , 00 kr.
212 , 50 kr.
170 , 00 kr.
212 , 50 kr.
På lager
128 sider
Udg. dato:
20. jun. 2009